22 Şubat 2026 Pazar

-Normal Sözlük- "incinmişsin dedi" başlığından;

Hafize kızımızı acile kaldırdık bu gece, doktor kadın "görünürde bir şey yok, pisikologdan da sıra alın birde o görsün?" deyince bu tabir aklıma düştü!. Cümlemizin, çoluk - çocuğumuzun, yaşlımızın - gencimizin hal ve hayatını -hoyratça- mahvettikleri halde, psikoloğun "incinmişsin!" Demesinden ürker olduk? İmdi, ha bu "Allahsız - imansız - kitapsız - namussuzluğun" yanlarına kâr olarak kalacağını asla kabullenemeyiz!!.

Hiç yorum yok: